Dünyada devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olması itibariyle Turquality, firmalar açısından “markalaşma yolculuğunda” gerçek bir kılavuz olmanın yanı sıra, aynı zamanda bir “süper teşvik" programıdır.
AGS Global olarak, TURQUALITY® kapsamında yetkilendirilmiş Yönetim Danışmanlığı Firması olmanın büyük mutluluğu ve gururu içerisindeyiz.
Lider yerli akü markamız için dünyanın otomotiv üretim üssü Almanya'da hem B2C hem B2B segmentte fırsatlara odaklandığımız kapsamlı araştırmamızda mutlu sona ulaştık.
Malezya’da bitkisel ürünlere yönelik tüketici içgörüsünü yakaladığımız araştırmamızı başarıyla tamamlarken, markamıza pazardaki fırsatların haritasını sunduk.
Türkiye'nin ihracatına büyük katkı sağlayan asfalt makineleri üreticisi markamızın büyüyen altyapı pazarları Cezayir ve Kazakistan'daki kapsamlı B2B araştırmalarını tamamladık.
AGS Global olarak dünya pazarlarında rekabetçiliği sağlamak amacıyla "güç birliğine giden" Türkiye kontrat mobilya kümelenmesinin ihtiyaç analizini hazırladık.
Lojistik markamız için bölgelerinin yükselen pazarları Suudi Arabistan ve Cezayir'in sunduğu fırsatları araştırdık ve pazara giriş anahtarını içeren yol haritamızı sunduk.
"Bir Türk Markası Nasıl Global Markaya Dönüşebilir?" sorusunu Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz cevapladı.
Kurucu CEO'muz Ahmet Güler, TRT Radyo 1'de bir klasik haline gelmiş Ekonomi Günlüğü programında "Turquality ve Markalaşma Perspektifi" hakkında keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.
2011 yılından bu yana Turquality kapsamında 130'dan fazla hedef pazarda içgörü odaklı B2C ve B2B araştırmalar yapan AGS Global Araştırma kurucusu ve CEO'su Ahmet Güler’e göre 2024 Turquality’nin yılı olacak.
Porselen sektörünün küresel oyuncusu markamız için yürüttüğümüz çok ülkeli proje kapsamında; İtalya, Bulgaristan ve Belçika pazarlarında tüketici içgörüsüne odaklandık.
Kadın giyim markamız için Türkiye, İngiltere ve İspanya pazarlarında gerçekleştirdiğimiz ve B2B-B2C segmentlerde içgörülere odaklandığımız araştırmayla yeni fırsatların kapısını araladık.
"Maraş Dondurması" ile ikonlaşan köklü ev dışı yeme içme zinciri markamız için İngiltere, Almanya, Danimarka, BAE ve Azerbaycan pazarlarında yeni fırsatları araştırarak tüketici "içgörüsünü" yakaladık.
Türkiye'nin en önemli hizmet ihracatçılarından olan, öğrenci sayısı itibariyle lider vakıf üniversitemiz için Türkiye, Almanya, Kazakistan ve Azerbaycan yüksek öğretim sektöründeki fırsatları araştırdık.
Çok ülkeli projemizde önde gelen halı markamızın Türkiye pazarındaki bilinirlik ve algısını ölçtük; Almanya, Ukrayna ve Bosna pazarlarındaki fırsatları "parantez içerisine" aldık.
Yükselen erkek giyim markamız için Türkiye, Almanya, Rusya ve Ukrayna pazarlarında fırsatları araştırdık ve "başarıya giden" yol haritaları oluşturduk.
Markamız için küresel hazır giyim devlerinin üretim hub'ları olan Türkiye, Bangladeş, Hindistan ve Pakistan "tedarik zincirindeki" fırsatları araştırdık.
Lider motor komponentleri üreticisi için dünyanın otomotiv üretim üssü Almanya'da tedarik zincirlerinin sunduğu fırsatları araştırdığımız B2B projemizi başarıyla tamamladık.
Yükselen moda markamızın Almanya, Katar ve Gürcistan'ı kapsayan çok ülkeli araştırma projesinde hedef pazarlarda tüketici içgörüsünü yakaladık.
Organik kuruyemiş ve kuru meyve markamız için çıktığımız global içgörü yolculuğunda ABD, Çin ve Almanya pazarlarındaki fırsatları mercek altına aldık.
Lider seramik markamız için Almanya ve Romanya pazarlarında içgörü avına çıktığımız araştırma projelerimizde mutlu sona ulaştık.
Yereldeki hızlı büyüme performansını global pazarlarda sürdürmek isteyen ev dışı yeme içme markamız için İngiltere, Azerbaycan ve Rusya pazarlarında "tüketicinin mide payına nasıl ortak olabiliriz?" sorusuna cevap aradık.
Türkiye'nin lider mobil aksesuar markası için iç pazarın yanı sıra Rusya, Yunanistan ve Bulgaristan'da tüketici içgörüsünü kapsamayı amaçladığımız projemizde mutlu sona ulaştık.
Ev tekstili markamızın hedef pazar arayışlarında çözüm partneri olduk; Hollanda, Belçika ve İtalya pazarlarındaki araştırmalarımızla içgörüyü ve potansiyel fırsatları yakaladık.
Yükselen seramik kaplama ve sağlık malzemeleri markamız için Almanya, İngiltere, ABD, Fransa ve İsrail pazarlarında gerçekleştirdiğimiz çok ülkeli araştırma projemizde yeni fırsatların ve işbirliklerinin kapısını araladık.
Sağlık markamızın hem doğrudan yatırım hem de sağlık turizmi aracılığıyla global varlığını büyütmeye odaklandığı yolculuğunda araştırmanın ve içgörünün ilham verici evrenini seferber ettiğimiz mega projeye imza attık.
Dünyanın tek bir tesiste en büyük üreticisi olma yolculuğunda lider seramik karo markamız için 10 mega pazarda fırsatları mercek altına aldığımız uzun soluklu araştırma projesine imza atmanın gururu içerisindeyiz.
Lüks tutkunlarının favorisi yat markamızın çok ülkeli araştırma projesini başarıyla tamamladık. Veri ve içgörünün ilham verici evreninde markamızın globalleşme stratejisine katkıda bulunduk.
Türkiye havayolu taşımacılığı eko-sisteminin kategori lideri hizmet sağlayıcısı markamız için çok ülkeli araştırma projesine imza atarak içgörü odaklı globalleşme serüvenine start verdik.
Türkiye'nin önde gelen tüketici elektroniği markamız için büyük fırsatlar sunan Irak ve Fas pazarında araştırmalarımızı başarıyla tamamladık.
Geleneksel Türk tatlıları ile başladığı yolculuğunda bugün önemli bir zincir markaya dönüşen müşterimizin altı hedef pazardaki araştırmalarını "tatlı sonla" tamamladık.
Yerli teknoloji markası müşterimiz için Türkiye, ABD, Almanya ve Macaristan B2B pazarlarındaki "fırsatları" araştırdığımız projelerimizi başarıyla tamamladık.
Turquality kapsamında Türkiye'nin lider ofis mobilyaları üreticisi markamız için büyük fırsatlar vaat eden Fas pazarını araştırdık.
Türkiye'nin plastik ambalaj ve otomotiv plastikleri alanında lider markası müşterimiz için Almanya, Fransa, İsrail ve Fas pazarlarında fırsatlara odaklandığımız araştırmalarımızı başarıyla tamamladık.
Yenilikçi jean markası müşterimiz için Türkiye'nin yanı sıra, Rusya, Fas, Romanya, Ukrayna ve Sırbistan pazarlarının sunduğu fırsatları araştırdık ve pazara giriş stratejisini belirledik.
Turquality kapsamında Türkiye'nin lider ofis mobilyaları üreticisi markamız için büyük fırsatlar vaat eden ABD, Özbekistan ve Karadağ pazarlarını araştırdık.
AGS Global olarak Turquality markamız için Avrupa'nın en büyük kadın moda pazarları Almanya, B. Krallık, Fransa, İtalya, İspanya ve Türkiye'de içgörünün ve yeni eğilimlerin peşindeydik.
Köklü ve lider markamız için küresel zeytinyağı tüketiminin dörtte birini gerçekleştiren altı pazar ABD, Çin, Almanya, B. Krallık, Kanada ve Türkiye'de içgörünün peşine düştük.
Yerli fast-food markamız için Avrupa'nın en büyük dört ev dışı yeme içme pazarı Almanya, B. Krallık, Fransa ve Türkiye'nin sunduğu fırsatlara ışık tuttuğumuz araştırmamızı tamamladık.
Türkiye mobilya sektörünün önde gelen markası müşterimiz için ihracat pazarları arasında ilk sırada yer alan Irak'ta tüketici ve bayi cephelerini içeren kapsamlı araştırmamızla gerçek içgörüye ulaştık.
Lider jant markamız için dünyanın üretim üssü Almanya pazarının B2B ve B2C segmentte sunduğu fırsatlara odaklandığımız kapsamlı araştırmamızı başarıyla sonuçlandırdık.
Yatak ve uyku teknolojileri kategorisinde lider markamız için Almanya pazarında tutunma stratejilerine odaklandığımız araştırmamızı başarıyla sonuçlandırdık.
Kategorisinde küresel lider makine üreticimiz için Almanya ve Türkiye pazarlarının sunduğu ticari fırsatları "içgörü" kadrajına aldığımız kapsamlı B2B araştırmamızı başarıyla tamamladık.
Lider deri ve ayakkabı markası müşterimiz için yürüttüğümüz kapsamlı araştırmamızın odağında; fırsat pazarlar Fas ve Azerbaycan vardı.
Kategorisinde lider bakliyat markamız için objektifimizi Avrupa'nın en büyüğü konumundaki fırsatlarla dolu Almanya pazarına yönelttiğimiz araştırmamızdan kucak dolusu içgörüyle döndük.
Kurucu Ortağımız Ahmet Güler, Dünya Gazetesi'nin "İhracatın Liderleri" başlıklı özel yayınında bir madalyonun iki yüzü olarak araştırma ve ihracat ile AGS Global'in Yurtdışı Araştırma ve Turquality Araştırma yaklaşımını anlattı.
Lider ofis mobilyası markamız için yeni içgörü durağımız olan Fransa pazarının sunduğu fırsatlara odaklandığımız Turquality araştırmamızı başarıyla tamamladık, mutlu markamızı gerçek içgörüyle tanıştırdık.
AGS Global Kurucu Ortağı Abdülkadir Sıcakyüz, Türkiye'nin Covid-19 koridorundan hızla çıkışı ve küresel tedarik zincirlerinde pozisyonunu güçlendirmesi için yeni dönemde ihracatta stratejik bakış açısına odaklandığı bir blog kaleme aldı.
Türkiye'nin öncü halı markası müşterimiz için stratejik konumuyla Balkanlara ve Avrupa'ya açılan kapı Bosna & Hersek pazarındaki fırsatları araştırdığımız bu projemizi tamamladık.
15 Kasım itibariyle yerkürenin nüfusu 8 Milyarı, global araştırma ağımızın kapsamı ise 130 ülkeyi geride bıraktı. AGS Global olarak Türkiye'nin her noktasında ve dünyanın 133 ülkesinde içgörü peşinde tutku dolu yolculuğumuz devam ediyor.
Türkiye'nin önde gelen mobilya markası müşterimiz için fırsatlarla dolu İngiltere pazarında çıktığımız içgörü yolculuğunu başarıyla tamamladık.
Su kaydırakları üretiminde dünya lideri markamız için çıktığımız fırsatlarla dolu Çin pazarı araştırma yolculuğumuzdan kucak dolusu içgörü ve fırsatla döndük.
Trend tasarım ayak giyim ürünleriyle öne çıkan küresel markamızın Türkiye'deki marka bilinirliğini, imajını ve algısını araştırdık.
Sağlık markamız için bölgenin yükselen medikal turizm pazarları Irak, Rusya, Romanya, Gürcistan ve Ukrayna'daki fırsatlara odaklandığımız araştırmalarımızı başarıyla tamamladık.
Türkiye'nin kategori lideri enerji ekipmanları markasının çok ülkeli pazar araştırması projesi kapsamında Almanya, İspanya, İtalya ve Irak pazarlarında içgörü odaklı globalleşme serüvenine kılavuzluk ettik.
Kurucumuz Ahmet Güler, A Para'da Ekonomi Notları programına katılarak Beyhan İncekara'nın konuğu oldu. Turquality ve global markalaşma serüveni hakkında keyifli ve bilgilendirici bir sohbet gerçekleştirdi.
Turquality’nin kapsamı sürdürülebilirlikle genişliyor ve program markaların “yeşil dönüşümünü” özendirmeyi hedefliyor. AGS Global Araştırma Kurucusu Ahmet Güler’e göre önümüzdeki dönemde Turquality “yeşil markaların” da süper ligi olacak.
Kategorisinde "yüksek deneyimle özdeşleşmiş" lojistik markamızı Turquality öncesi hazırlık aşamasında Almanya, Polonya ve Çekya pazarlarında başarıya "taşıyacak" gerçek içgörülerle tanıştırdık.
Hedefleri sınırlara sığmayan markamız için kahverengi hazine "çikolatanın" peşinde BAE ve S. Arabistan pazarlarının sunduğu eşsiz fırsatları stratejik içgörü odaklı perspektifimizle inceledik, başarıyı birlikte yakaladık.
Kurucumuz Ahmet Güler, Bloomberg HT'de Sürdürülebilir Gelecek programına katılarak Sn. Reyhan Baysan’la sürdürülebilirlik, Turquality ve yeşil ihracat hakkında keyifli bir sohbete imza attı.
Kurucumuz ve CEO'muz Ahmet Güler, A Para’da "Değişim Zamanı" programına katılarak Sn. Sevda Hallaç’la yeşil ihracat, markalar ve Turquality hakkında bilgilendirici bir söyleşi gerçekleştirdi.